25 avgust 2009

Čakamo na šolo


To imajo moji otroci verjetno po meni - meni je tudi druga polovica avgusta vedno bila predolga. No, dokler nisem šla na faks - takrat se je čudežno skrajšala. In izginila, ko sem začela delati v šoli :)

Voščilnico je naredila moja starejša mravljičica. Jaz sem samo za Krasotičko malo vihtela škarje. Vašo pozornost usmerjam na svinčnik, ki ga je dete naredilo samo, in na oblake, za katere je uporabila belo kredo.

WAITING FOR SCHOOL

My kids probably got this from me - I also thought the second half of August was too long. Well, until I went to the faculty - then it miraculously got shorter. And it vanished when I started teaching at school :)

The card was made by my older daughter. I just cut out the Gorjuss Girl. Let me direct your attention to the pencil (she made it by herself) and to the clouds (she used white chalk to make them).

mravljica