11 april 2010

Izziv, ki to ni in hkrati je

A CHALLENGE THAT IT IS AND ISN'T


Lili je za drugi izziv na CRAFT-alnici naredila voziček, ki mi je bil že na prvi pogled nepopisno všeč. In že v komentar sem ji napisala, da rabim enega takega v roza barvi. Ker sem dan prej izvedela za eno princesko, ki je osrečila kolegovo družino.
/ For the second challenge at CRAFT-alnica, Lili made a baby pram which I liked immensely at first sight. And I wrote in my comment that I needed one in pink. Because the day before, I got the news of a little princess who brought new joy in my colleague's family.

Pa sem se ga lotila. Pri Lili in pri Mayi sem malo špegala, večinoma pa sva si s papirjem toliko "na ti", da je šlo brez večjih zapletov.
/ So I went and tried. I peeked a little bit at Lili's and Maya's blog, but mostly, paper and I are pretty good friends, so things went quite well.


Z rezultatom sem kar zadovoljna. Nekaj popravkov bi bilo za upoštevat naslednjič, ampak o tem bom razmišljala takrat... Če sploh bo "takrat", ker me bodo verjetno premamili spet drugi Izzivi in izzivi.
/ I'm pretty satisfied with the result. There might be some things to remember and change for the next time, but that's something I'll leave until then. If there is "then" at all, because I'll be probably tempted by new Challenges and challenges.


mravljica