13 avgust 2008

Nekaj novega


Današnjo voščilnico sem naredila s pomočjo nalepk, ki so v bistvu namenjene okrasitvi sten ali pohištva, ampak pri meni vse tako ali drugače konča na voščilnicah :) Uporabila sem še eno od mojih voščil in nekaj trakcev, na koncu pa vse dopolnila z zlatim pisalom in mini zlatimi nalepkami.
In kaj je zdaj tu novega? - Tole:


Stojalo za fotografiranje mojih izdelkov! Ki ga imam že zelo dolgo - v bistvu imam dva - nekoč davno sem ju kupila v Ikei in nekaj časa imela gor okvirčke s fotografijam. Potem pa sem ju enkrat pospravila in se do včeraj nisem spomnila, da bi mi lahko prišli prav.


Upam, da se bo obneslo - pri skeniranju voščilnic so se mi pentlje vedno zmečkale, če pa je bilo karkoli reliefnega, so bile potem premočne sence. Bomo videli.

SOMETHING NEW

I made today's card using some stickers that are actually meant for decoration of walls and furniture, but in my case, everything ends up on my cards one way or another :) I also used one of my sayings and some ribbons, and in the end, I added the finishing touch with a golden gel pen and some golden mini stickers.
And now, what's new about it?

A stand for taking photos of my creations! Which I've had for a very long time - actually, I've got two of them - I bought them a long time ago at Ikea and I had some framed photos on them. But then I stashed them away and until yesterday, I never thought I could make a use of it.

I hope it will work out just fine - when I tried to scan my cards, the bows always got crumpled, and if there was anything 3D, the shadows were too intense. We'll see.

mravljica